piątek, 28 marca 2014

Informacja porządkowa

Witam,

Co za wieczór!!! Więcej o nim... wieczorem. Niestety nie dałem rady zrobić wszystkiego. Do 12 zbierałem lajki pod zdjęciem z Lecha Poznań (wygraliśmy 200 głosami) choć Lech Poznań musi oficjalnie na przyznać pierwsze miejsce. Byłbym zawiedziony, gdyby z jakiegoś powodu nam odmówili. Tak czy inaczej, było niewiarygodnie ekscytująco. Jedyne co zdołałem zrobić wczoraj to poukładaj kolaże ze zdjęć. Tak więc będą zdjęcia. Przysięgam! Wieczorem.

Wstałem dziś po piątej by wrzucić wczorajszy dzień na bloga.  Tekst jest poniżej. Bez korekty. Mogą być błędy stylistyczne, językowe i ortografy. (Na to ostatnie mam papiery).

Zdjęcia wieczorem.

Dzisiaj wieczorem.

Podsumowanie wieczorem.

Autobus nas odbierze o 22.00.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz